Opleiding Inhoudelijk - Marketing Communicatie Management (Disceru)

Document aangemaakt door unitedxperts Moderator op 17-okt-2017Laatst gewijzigd door unitedxperts Moderator op 11-jan-2018
Versie 4Document tonen
  • Bekijken in modus volledig scherm

2,5 daagse vakinhoudelijke training

 

Inleiding

 

Marketing communicatie is de laatste jaren sterk verandert. Daar waar het vroeger alleen een aangelegenheid was voor marketing, DTP ontwerp, drukken en verzenden, is het nu een multi-channel experience met een grote IT component. Daar waar de volumes in gedrukte transactiedocumenten afnemen, blijven deze voor marketing constant. Het aantal klantcontactmomenten stijgt als we alle kanalen in ogenschouw nemen. De tijd van massa-mailingen en standaard folders is echter verleden tijd. Als (interne of externe) drukker ligt een nieuwe uitdaging voor ons. Hoe kunnen we marketing en verkoop maximaal ondersteunen met de juiste middelen om de gewenste communicatie producten op te maken, te verzenden en response te meten? Dat is waar deze leergang een antwoord op zal geven. Met onderwerpen als Return on Marketing Investment, Customer Journey, Direct Mailings, Web-to-Print, Marketing Resource Management, Print-to-Web en Augmented Reality neemt de docent u mee om de juiste keuzes te maken. Hoe past dit alles in de bestaande architectuur? Wij helpen u hierbij met de leergang: Marketing Communicatie Management Solutions (MCMS).

 

Doel van de leergang

 

Het doel van de leergang is dat cursisten na de gevolgde modules een duidelijk overzicht hebben van een complete MCMS-oplossing en deze kunnen toepassen in hun eigen praktijksituatie.
De leergang introduceert een architectuurmodel waarmee het hele proces, van document opmaak tot aan productie en van online bestellen tot aan rapportage, wordt afgedekt. Per module krijgen de deelnemers vervolgens inzicht in de verschillende aspecten van de trends in marketing document creatie, systemen en workflows, architectuur, insourcing of outsourcing, projectaanpak. Alles ondersteund met praktische voorbeelden en praktijkcases.

 

Tijdsbesteding

 

Gedurende 2,5 dagen worden in een kleine groep klassikaal enkele onderwerpen (modules) behandeld, compleet met presentaties door de trainer, discussies, praktijkvoorbeelden en werkopdrachten. De frequentie van de dagen is eens per 2 weken.

 

Certificaat

 

Na afronding krijg je een certificaat van deelname.

 

Tarief

 

Ben je (nog) geen participant van UnitedXperts, dan geldt voor jou het tarief dat op de website van IMF staat vermeldt. 
Wil je participeren bij UnitedXperts en ook meteen profiteren van ons gereduceerde tarief, neem dan contact met ons op. 
Ben je al participant van UnitedXperts en wil je weten wat jouw gereduceerde tarief is, neem dan hier contact met ons op.

Bijlagen

    Resultaten