Disceru

Document aangemaakt door unitedxperts Moderator op 12-okt-2017Laatst gewijzigd door unitedxperts Moderator op 11-jan-2018
Versie 3Document tonen
  • Bekijken in modus volledig scherm

Samen met Disceru worden trainingen aangeboden op het gebied van Inputmanagement en Outputmanagement. Hun trainingen zijn door vakspecialisten samengesteld en worden ook door vakspecialisten gegeven.

 

Verandering speelveld

 

Voor veel organisaties is de communicatie met klanten, afnemers en toeleveranciers aan het veranderen. Daar waar voorheen de traditionele postkamer en de reproafdeling de inkomende en uitgaande fysieke post behandelden, is er nu een verscheidenheid aan mediakanalen met elk hun eigen karakteristieken. Disceru richt zich met zijn opleidingen op dat sterk veranderende speelveld, waarin interne afstemming cruciaal is om niet de concurrentieslag te verliezen.

 

Ondersteunen bedrijfs- en klantcommunicatieproces

 

Onder document-, communicatie- en informatielogistiek wordt door Disceru verstaan: de activiteiten om de documenten in de juiste vorm, met de juiste informatie via het juiste communicatiekanaal op het juiste tijdstip aan te leveren en te verwerken ter ondersteuning van het bedrijfs- en klantcommunicatieproces. Een document is allang niet meer het traditionele papieren document, maar kent tegenwoordig een grote verscheidenheid aan communicatiemethodieken. De documentstrategie wordt steeds meer gepositioneerd in de context van de strategie op het terrein van klantcontactmomenten, het verbeteren van de Customer Experience, het kennen en beïnvloeden van de Customer Journey en de daarmee samenhangende document-, informatie- en communicatiestrategie.

Bijlagen

    Resultaten